Lunchtime


Bulgur sallad med tonfisk.
Godare än det låter o ser ut kanske ;-)


Här är det nu lunch time.
Blev sent men har städat barnens rum och bäddat rent
sängar, sorterat linneskåpet osv, puh.
Så då blev det lite sent med mat.
Ska snart gå o jobba, i detta väder, FY!
Riktig snöstorm ute!!

Föressten har jag en lunchdate.

Diva, som pappa glömde i all hast till jobbet idag ;-)
Men det gör ju inget o ha en ledig dag, eller hur Diva?


Nu ska jag käka vidare.
Kör försiktig och håll er inne i värmen en sån här
stormig dag, det är nog väldigt halt ute med all nysnö.

Kram från oss!!

Kommentarer
Postat av: Rosi

Tack.. den tonfisk sallad såg så goda ut.. mums.. kanske jag får göra nån dag . :-) jag har allt saker här hemma. men fattas fetaost. den är jag galen. hehe.. kör försiktig på jobbet.. usch väder.. kramkrampuss

2010-01-20 @ 14:32:54
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

kör försiktigt gumman.. i denna halka och snöstorm...fyy fasen.. vilket skit...jaa du är verkligen duktig tycker jag . som hinner och orkar med allt slit som är..med jobb.. föräldrakrav. städ och tvätt,, m.mn. tusen kramar och pussar till dej...och de övriga.

2010-01-20 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback