Lördag

Idag har vi tagit det lugnt.
V hälsade på mina föräldrar på dan och fikade lite.
Sen hem och vidare till svärföräldrarna och
fikade ;-) Innan kvällens slut blev det även hämt pizza för hela bunten.
Gott men jag kände ju inte så mkt smak :(
Näsan är täppt och smaken är borta, hoppas det ger sig snart.
Nu är jag hemma och Alicia sover.
Izabelle sover hos farmor och pappa är på party själv.
Jag kände mig inge vidare och ska ju dessutom
upp och jobba imorrn.
Det gäller o ladda de dåliga batterierna
då känner jag :-)
Började dessutom få en huvudvärk o må illa nu ikväll.
Som om man inte mådde tillräckligt dåligt,suck!!!

Blir tidigt i säng ikväll.
Nu ligger jag o Diva och ser Robinsson.

Sov sött.


Kommentarer
Postat av: syster

Haha inspiration varifrån? Ingen direkt fruktsallad för jag orkade inte stå o hacka haha!

Jag låg ju o sov visste inte ens att ni var där)= jag var helt slut

Puss

2010-01-16 @ 22:47:39
URL: http://emmaaljung.blogg.se/
Postat av: Rosi

Krya på dej

2010-01-16 @ 23:02:56
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Erja

Hej

jag är inne på din blogg och läser ganska ofta, roligt att läsa, och du skriver så bra,och gulligt om tjejerna tycker jag. Kram

2010-01-16 @ 23:24:08
Postat av: syster

ja nu såg jag haha! ja jag vet men oftast så skriver ju inte folk så långa kommentarer så man kommer ner dit bakgrunden börjar,men ska försöka göra den mindre när jag får ork haha.

okej då lycka till på jobbet!

Puss

2010-01-17 @ 00:08:36
URL: http://emmaaljung.blogg.se/
Postat av: mamma

krya på dej gumman.. hoppas jobbar dagen går bra.. puss och kram..

2010-01-17 @ 00:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback