Ledig...Eller inte?

Idag är jag ledig..
Vi har haft en skön sovmorgon och det beror på
att Alicia varit vaken inatt,suck.
Jag mår bättre,dock en irritation i halsen.
Känns mer emellan näsa-hals, så det beror nog på nässprayen.
Alltid är de nått ;-)

Jag har hållt på med tvätt och kläder mestadels idag.
Hann inte så mkt annat.
Hade tänkt städa av lite men kläder tar sin tid.
Först vika in all rentvätt och sen har jag tagit ner massa från vinden
och sorterat och fixat med.Det behövs!
Så är det nånsom behöver barnkläder,säg till!!
Jag kulle kunna öppna butik ;-)

Izabelle är hos sin kompis och Alicia o jag kom just hem från
affären, dock glömde jag två viktiga saker så jag får snällt gå
tillbaka när Izabelle ska hämtas, suck.
Det man inte har i huvet får man ha i benen :-)

Här står middan på spisen och idag blir det pastasås med pasta!
Smaskigt,, hoppas jag!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback