Inte så fab mamma idag inte ;-)

Dagen idag har mest gått åt till vila.
Jag har diskat o plockat lite men annars ligger
tvätten kvar o väntar på att få vikas in, men jag
orkar helt enkelt inte..Det får ligga!


Alicia har tittat på film,sovit en stund och vi har myst lite.
Sen hämtade vi Izabelle.Det var dagens promenad,
och innan vi kom hem var jag helt flåsig och slut.
Man orkar inte mkt när man är sjuk.
Sen kom pappa hem o vi åt middag.
Jag har gått med tussar i näsan hela tiden för annars
rinner det oavbrutet som vatten.
Usch för o må såhär!

Så skönt när Immad kommer från jobbet
och man kan bli lite avlöst.
Han duschade barnen o jag tog emot :-)
Samarbete är småbarns föräldrars måste!
Nu är granen avklädd o väntar på o få komma
upp på vinden, barnen sover (faktiskt himla lätt idag!)
och jag ligger i soffan med tussar i näsan,
o väntar på mitt godis.
Inte för jag lär känna smaken av det,
men kan va gott ändå!

Hoppas du slipper sjukdomar & har en lovely kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback