Inte alltid så lätt

Har haft en turbulent dag på jobbet idag.
Började inte så bra med ledsna kollegor pga
tuffa besked, och mer jobb.
Men allt går med lite samarbete tjejer!!

Nu är jag iallafall hemma och ska hämta barnen
på dagis. Kom på att jag inte sett dom sen igår
vid 11 tiden på fm!!
Blir ju så när man lämnar och jobbar kväll,så
sover dom när man kommer hem och jag åker
först på morgonen. Men nu ses vi snart och det
ser jag fram emot :-)
Vi ska handla lite ,det behövs!

Ser fram emot en lugn kväll hemma.Lovely!
Har du en härlig dag?
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta hand om er alla... hoppas jobbar dagarna går bra trots våta fötter..och ett jäkla tufft jobb.. vet ju själv.. detta jobb SUGER!! jobbar fr. lö. sö... men hoppas vi ses snart.. puss och kram till er alla....

2010-01-21 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback