Hemma..

Alicia vaknade i natt och hade 39 graders feber,
och hostade massor, var jätte snorig och dålig.
Jag ringde jobbet o meddelade att jag skulle vara hemma och
bokade läkartid.
Väl där fick hon göra halsprov,stick i fingret,undersöktes
nogrannt av läkaren. Dom konstaterade Streptokocker.
Så gumman ska vara hemma denna vecka och äta pencillin.
Hon fick utskrivet även hostmedicin. Det känns BRA!
Nu kanske hon får bli frisk snabbt!

 
Duktig tjej i väntrummet

I skrivande stund ligger hon och sover på sin säng.
Helt slut efter den här dan som började så tidigt
och efter läkaren och lunch..Så hon behöver få sova
en stund. Jag med egentligen men jag tar igen mig här ;-)

Sen ska vi hämta Izabelle på dagis och köpa lite som fattas
till middagen. Annars ska vi bara vara hemma den här dan.
Solen skiner fint ute men mår man inte bra så är det skönast
o vara inne o mysa.

Hoppas ni mår bättre och slipper sjudomar!?
KRAM

Kommentarer
Postat av: mamma

men kära ni.. stackars lilla alic... hon har varit mycket sjuk nu..lill stumpan.. hoppas verkligen det går över fort och att hon blir pigg.... hon har ju varit otroligt snäll allafall det jag sett i helgen, trots att hon har mått skit.... kram och puss på er..

2010-01-11 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback