HELG!!!



En sliten mamma & en busig dotter igår :-)



Åh va härligt med HELG!!
Jag vaknade upp imorse och var SÅ förkyld igen.
SUCK.
Så typiskt att det aldrig ger  sig!
Jag misstänker att det är dom kalla/blöta fötterna jag
haft nu ett par dagar ,som är boven till detta.
Har dock haft på mig de varma sockorna jag köpte igår
och det har varit lovely!!
Idag var det en seg dag på jobbet.Jag har varit så trött
och haft en del att göra.Tuff lista till en början men sen
blev det mildare :-)
Nu är jag hemma och ska iväg igen o hämta barnen
på dagis, sen hem o göra middag.
Izabelle ska på "fest" ikväll så hon måste hinna äta före ;-)

HAPPY FREDAG ALLA!!

Kommentarer
Postat av: mamma

ohh. stackars dej.. förkyld igen..... fy fasen... krya på dej och ha en underbar helg.. själv ska jag SOM VANLIGT jobba.. fr.lö. sö.. men vi kanske ses i brickebacken på söndag? el.. kram och puss till er alla...

2010-01-22 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback