Fredag, kallt och massa snö!!



Såhär vintrigt var det idag, halt o massa snö!!



Idag har jag varit på jobbet hela dan, vi har skrattat och mumsat gott
i bilen medans vi jobbade, underbart!


Här är en bild tagen då vi precis plogade genom en väg som skulle
finnas där men som vi inte såg (jag hade kört en stund tidigare o då var det VÄRRE)
Väldigt idiotiskt men KUL ;-)


FREDAG idag, så skönt med helg!
Nu har jag precis hämtat hem
barnen o ska börja med maten..
Ikväll är det party med jobbet. Det ska bli KUL!
Men känner inte att jag har så stor lust.
Har ont i magen och är trött.
Men vi får väl göra det bästa av det hela helt enkelt!
Nu ska jag fixa dinner här och hoppa in i duschen.

Ha en lovely kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback