Bortskämd mamma

Nu har vi ätit pappas goda lasagne och
jag har blivit riktigt bortskämd..
Först egen stund efter jobbet o han handlade,sen
låg jag kvar i soffan medan han lagade maten.
Nu ligger jag här igen och han nattar Alicia..
Ojoj,,rena lyxen ;-)

Det är TUR att man kan hjälpas åt och ge varann
lugna dagar.Det har ju blivit lite såhär nu då han varit hemma
hela veckan och jag jobbat.
Barnen har uppskattat o ha sin pappa hemma.

På måndag börjar vår vanliga vardag igen.
Pappa o Diva jobbar,barnen på dagis o jag på jobbet.
Det ska bli skönt.
Vi har kört nu stenhårt några dar med de 'vanliga' rutinerna.
Hoppas det ger resultat snart.

Nu ska här slöas framför tvn en stund till sen SOVA!!
Godnatt..


                
♥  LOVE YOU GAJS ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

gud vad skönt att ni har varandra.. gulligt...kram på er alla...

2010-01-08 @ 04:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback