Borta bra men hemma bäst

Nu är jag äntligen hemma.
Har kört runt i halkan ute på vischan och
det var inte plogat och drivor med snö.FY!
Inte kul att köra då, spec om man är lite rädd
efter en avåkning förra vintern!
TUR man har så bra arbetskamrater som är snälla
och kör och byter rutter så det underlättar för mig.



På fötterna hade jag dessa snygga idag.
Mina skor klarar ej all blöta så dom läcker in.
Då fick de bli sånna här på inuti ;-)
MEN jag blev blöt ändå..

Nu sitter jag hemma i soffan under filten
och darligen gör ordning lite mat som vi ska äta.
Det blir dock inte mkt uppesittande ikväll
eftersom jag ska upp o jobba imorrn igen.
Ska bli skönt o krypa ner faktiskt.

Ha en skön kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback