Besviken Izabelle..



Fy vad kallt vi har..
Inget kul o gå upp o ta sig till jobbet imorse, FY!
Jag är ärligt så TRÖTT på vintern nu!!

Har just kommit hem från jobbet, har stressat som en tok
för Izzo skulle börja ridskolan idag, och då är det tajt med tid.
Pappa var hemma så han skulle följa med o hon såg såå fram emot
att ta med sin pappa dit,,men så ringde jag o kollade upp läget
på väg hem från jobet, (som tur var)
och då säger ridläraren att det är inställt,
att det är teori pga kylan.
Så ni kan ju tänka er hur besviken Izabelle blev!?
Vi åkte aldrig.Dels var jag sen hem och sen var det ju ingen idé
o dra ut hela familjen på ett lång åk när Alicia inte är bra och
det inte skulle ridas ändå.Det var inte värt det kände vi.
Så nu är hon med sin far o handlar till middan
och jag är hemma o myser med Alicia.
Ullsockorna är på och tända ljus överallt, mys!!!
Ute är det -22 grader, suck.
Snart ska jag sätta fart med maten men ska mysa lite med
Alicia först som sitter o ser Pippi långstrump.

Happy tisdag alla!!

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars lilla izo,, fyy vad besviken hon skulle ha blivit..... tur att hon har världens bästa familj allafall..mys rejält i denna jäkla KYLA..... burr... ses puss o kram på er...

2010-01-05 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback