Besök


På lunchen idag åkte vi hem till mormor.
Hon hade gjort god Janssons som vi åt.
Smarrigt!



Efteråt skulle barnen rita och sy ;-)


Mormor sydde med Izabelles syning hon fick när hon fyllde.


Efteråt åkte vi ut till graven och tände ljus.
Det lös redan 3st där, men vi satte en till.
Så fint med massa snö som täcker allt.
Orört!



Så var det dax att åka o klippa klorna på lilla Diva.
Vi mötte upp min mamma som följde med med hennes hund.
Det gick bra och dom fick lite god belöning :)

Kommentarer
Postat av: Rosi

vad bra att ni har varit där å tänt ljus.. jag var där innan bilbeskit. så kasta jag de 3 ljus som är slut och sönderbiter.. jag försökt tänt min ljus men tänderna fungera inte. jag kämpa och kämpa.. tillslut gav jag upp.. hade tänkt åka dit imorg .. men så ni har redan tänt. så bra.

2010-01-25 @ 20:45:20
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback