Äntligen HELG


Idag var pappa hemma från jobbet också
med barnen, men Alicia verkar må bra nu,
så på måndag ska dom till dagis!


Kom hem från jobbet efter en KALL men solig dag.
Jag åkte själv o köpte dop present till dopet
vi ska på imorgon.
Passade på o prova lite jackor
eftersom min gått sönder i dragkedjan idag! SUCK.
Det är så irriterande, den kunde väl väntat till lön
innan den gick sönder?? Grrr..
Men den har nog gjort sitt nu..
Älskad jacka som hängt med länge!
Jag blev kär i två stycken i affären, = beslutsångets!!
Sen for jag o köpte lite till middan och sen
hem o lagade till god fredags mat.
Fläskfilé,klyftor,biarnasesås & rödvinsås,färska champinjoner
och lite tomater.Lovely!!

Mätta sitter vi nu o väntar på Let's Dance som drar igång
ikväll! Barnen sitter i sina stolar och äter chips :-)

HAPPY FREDAG ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback