Utedag i Ånnaboda!

Idag var det dax igen, pulkabacken väntade!
Vi packade ihop matsäcken med grillkorv och fika
sen åkte vi upp till Ånnaboda o mötte upp våra vänner.




Pappa och Alicia






Mamma och Alicia






Pappa och Izabelle


Upp o ner med ungar o pulkor, puh!


Sötisarna♥


Ida och en blind Izabelle :-)



Vi fikade och åkte ännu mer pulka, jag har tagit super fina kort, skulle vilja lägga upp
alla jag tog men då blir det nog för många :-)
Haft en skön ute dag och nu är vi trötta o myser hemma med tända ljus
och middan i ugnen.

HA EN SKÖN LÖRDAG HÖRRNI!!


Kommentarer
Postat av: Rosi

jag skratta åt den bild som ida åkte med blind izabelle.. kul bild tycker jag.. hehe. måste vara otäckt för izabelle som inte vet var hon kom i hamn hehe.. kanon härlig bilder.

2010-02-06 @ 21:31:41
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: syster

hahaha gud vilka härliga kort du har tagit, Alicia är ju bara för söt på det kortet när du o hon sitter i pulkan! Jättefina bilder allihop.

puss

2010-02-06 @ 23:56:19
URL: http://emmaaljung.blogg.se/
Postat av: mamma

åååhh. vad härligt.. vad roligt ni hittar på så kul med barnen.. man sitter verkligen och skrattar åt alla härliga kort.... puss och kram..

2010-02-07 @ 04:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback