Jobb o jobb

 
I mådags på väg hem till mormor.Med dockorna i högsta hugg!
Blev så glad när jag hittade denna Bamse overall som Alicia har på kortet.Hennes polarn overall började bli liten så den här var som perfekt hittad nu!!Bra o ärva av stora syster ;-)



Hej alla.
Inatt hade vi en kul upplevelse.
Jag vaknade av ett skrik o tänkte att nu drömmer nån
av flickorna, så jag kastade mig upp och hittade dom båda
busandes! i soffan..klockan var då 05.00!
Gissa om man blir trött..Men trot eller ej så somnade båda om igen
utan problem,och nu är flickorna på dagis o jag ska stressa iväg till jobbet.
Känns inge kul o börja så tidigt o gå hela kvällen,men vad gör man.

Ha nu en fin dag alla så hörs vi lite senare ikväll.
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback