Fixar dag

Idag har jag först varit på utvecklings samtal på Izabelles dagis.
Jag tog med Alicia och hon lekte så fint medans vi satt o pratatde i ett annat rum.
Snacka om att inte bry sig de minsta ;-)
Syrran var ju med förståss!
Det var bara bra saker jag fick höra och jag var STOLT när jag gick
iväg o lämnade Alicia på hennes dagis!
Sen har jag varit hemma och planerat lite kul som kommer hända framöver,
och sen tillbringat all tid åt tvätt,städ och fönster puts,byta gardiner
och stryka ;-) Än är det inte klart,har inte alls hunnit med alla rum,men
snart så..Nu får jag avbryta med en paj innan jobbet drar igång.
Kom på att jag ej ätit vare sig frukost eller lunch så jag va
lite hungrig haha..

Ha en fin dag ute i solen, själv har jag varit inne hela dan.
Men så mkt man får gjort då!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback