Eländiga värk

Idag började jag jobba tidigt, kände mig trött redan från start.
Men med lite semletårta och bästa sällskapet så blir man glad.
Är verkligen glad åt att jobba i ett sånt bra gäng som jag gör!
Tyvärr kommer det ske en del förändringar snart ,bra för vissa,dåligt för andra.
Kommer sakna en del, men så är det.Jag avskyr förändringar!!
Kvällen var iallafall lugn och vi åt mc donalds.Gott!

Nu är jag hemma och känner mig helt slut.
Magsjukan härjar på både dagis o jobbet så det är bara frågan
om NÄR man får skiten.
Jag går o inbillar mig att jag mår illa haha.
Trött är jag iallafall och har haft en kraftig värk i ben o knän ikväll.
Tror det beror på mitt springande efter den vilda ponnyn igår.
Det behövs inte mkt för en kropp som min ska få värk,suck.
Nu är det slut på gnällande :-)

Jag väntar på seeen sallad som älsklingen kommer med,
blev akut hungriga ;-)
Sen ska jag sova.Hoppas hela natten!
Imorrn bara måste jag städa, sen jobba.
Blev ingen städning av idag.Fick fixa viktiga to dos istället.

SOV GOTT ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback