21 februari †

21 februari igår.
Jag kunde inte blogga igår så därför kommer allt in idag.
Nu är det 1år sen vår kära morfar gick bort.
Lämnade oss och for till en bättre plats.
Kan se honom framför mig,frisk och glad.
Vi saknar dig så oerhört och tankarna finns hos dig var dag.
Ögonen fylls med tårar men jag vet
att du har det bra.
Du finns alltid i våra hjärtan!!

***

Gråt inte vid min grav.
Jag finns inte där
Jag finns i solens spegelblänk på fjorden.
Jag finns i vindens lek över sädesfälten.
Och när Du en tidig morgon
väcks av fåglars kvitter
är det min röst Du hör.
Så gråt inte vid min grav.
Jag är inte död.
Jag har bara gett mig av.


Kommentarer
Postat av: mamma

älskade lilla gumman vad fint du skriver... läser och gråter...men du har så rätt... morfar finns bland oss....och han har det säkert riktigt bra...var rädd om dig och er alla och hoppas lilla snuttan blir av med sin magsjuka lika fort som min försvann... massor med kramar och pussar till er alla

2010-02-22 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback