What a day

Idag har det varit tufft,,dagen började med att jag försov mig.
Sen efter en tuff dag på jobbet fick jag även jobba över.
Hämta barnen, uträtta ärenden,handla,laga mat och städa.
Mycket ska fixas inför semestern och jag vill ha rent o fint när vi åker.
Så imorrn ska jag byta på alla sängar,lämna barnen,
jobba och på nåt sätt hinna packa, hmm..
Tiden räcker inte till känner jag..
Så skönt iallafall att solen var här idag!!!
Håll tummarna att vi får mera sol.
Nu ska jag hoppa i säng,är dödstrött.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Rosi

vänta och vänta och vänta på du uppdatera här blogg. ;-) vill se semester bilder.. kramkram <3

2010-08-19 @ 22:23:44
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback