Hösten knackar på..

Hej alla,
har gjort lite småfix på bloggen,hoppas det är åt det bättre hållet? B.la är den lite bredare nu.
Jag ska dock fixa min header för den är inte som den ska,men de hinner jag inte nu.
Dagarna rusar förbi, och det är massor att ordna med känner jag.
Jobb,barnen, dagis,lekis,fritids,alla utflykter,gympa, matsäckar som ska med och så har man hemmet o tänka på utöver allt. Puh. Känns som det är såhär varje höst?
Då sätter allt igång igen och barnen behöver köpa nya kläder o skor, och det är massor ska vara.
Känner ni igen er??
Nu ska jag snart cykla iväg till jobbet.
Känns sådär, det regnar och jag har så ont i kroppen, men men,det är bara o kämpa på, imorrn är jag ledig =)

***
Ha en fin dag alla.


Kommentarer
Postat av: Lattemamman!

Kika in och läste lite runt:) Vilka härligt söta tjejer du har:))

2010-08-26 @ 22:58:55
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman
Postat av: FLOOSAN

ooja känner helt klart igen mig. Vilka kämpar vi är!

2010-08-27 @ 08:53:52
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback