Påskar vi minns...

Det var inge vidare på tvn ikväll så jag roade mig med annat..
Jag älskar ju att ta kort, som ni alla vet =)
Det är kul att spara och titta på ,minnas och skratta..
Nu minns vi här en massa påskar tillbaka, som lagom avslut
på detta års påskhelg..

(Tyvärr hittade jag ej år 2007's påskkort,
så har nån å maila gärna.
Måste leta vidare.Jag som har sån
ordning bland korten..Hm..)


2009 Alicia, Izabelle och Albin


2008 Alicia och Izabelle..


Alicia lite över 3 mån.


2006 Izabelle nästan 2år.


2005 Izabelle (super poulär,ensamt barnbarn ;-)

Kommentarer
Postat av: Rosi

så ska jag leta efter påskhelg 2007 i låda som vi har bränna in skivor.. det är rolig att titta bakåt och det var kul minne..

tack för rolig stund hos mormor.. vi alla förlängre våra liv :-D vi skratta ordenligt.. haha.. puss kram

2010-04-05 @ 22:23:07
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Rosi

har tittat genom den låda med alla skivor.. finns ej påskafton 2007.. mkt mkt konstig att vi alla har inte tagit nån kort.. så tråkig. jag har alla innan och efter 2007.. inte just denna år 07.. hrmmf!! hoppas din mamma har den så kan du kopia av den.. kramkram

2010-04-05 @ 22:38:24
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag vt det är konstigt!! hittar inte heller 2007. firade vi inte den påsken eller hihi..kram

2010-04-06 @ 08:50:02
Postat av: mamma/ mormor...

guuuuddd vilka gulliga bilder... jaa jag har då världens gulligaste barn barn... puss och kram..

2010-04-07 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback