Update

Hej hopp.
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men har haft häcken full.
Igår var min enda lediga dag denna vecka o då åkte vi till mormor
och åt lunch, sen iväg till ridskolan, handlade mat o vidare hemåt.
Tiden räcker inte till.


DUKTIG tjej som fick hoppa för 1a gången idag.
Dom hoppade till och med en bana, och hon ville göra
det alldeles själv!! Så en stolt mamma tittade på <3


Idag vaknade jag upp brevid två flickor,dockor,filtar m.m. i sängen.
Jag sov på en pytte liten plats, därmed ont i kroppen och huvet idag.
Ovanligt va?
Nu har jag uträttat lite ärenden,sen ska jag snart iväg till jobbet.
La mig just i sängen för en stunds vila innan det är dax.
Hoppas huvudvärken släpper..
Ute är det regigt,snöblask o kallt..Riktigt april väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback