Påskdan o förkyld..



Igår kväll blev förkylningen värre,suck.
Bäddade ner mig tidigt med datorn i sängen..
Frös o mådde skit.
Drack kang jang o somnade sen.
Visste ju att ett 12 timmars pass väntade.

Imorse var jag seg men det gick rätt bra.
Har dock nysit stup i kvarten och näsan är röd
av alla gånger jag snytit mig :)
Dagen var rätt okej ändå trots ambulans pådrag o
annat skoj som jobbet innehåller vissa dar..
Men SOLEN SKINER och det är härligt väder ute!!!

Nu är jag HEMMA och ligger i sängen igen,helt slut.
Barnen har fika stund i vardagsrummet med ute barbiemöblerna
och uppdukat med kakor o påskmust =)

Snart ska jag tillbaka till jobbet igen och köra kvällen med.
Känns tungt men det får gå, det är ju bra betalt storhelger ;-)

Ha en fin fortsättning!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Rosi

Ojoj.. krya på dej. hoppas du bli bättre snart.. jag haft förkyld men gick över snabb. även emil. det tog typ ca 2-3 dagar sen över.. krampuss.. så duktig flickor som cykla.. :-))

2010-04-04 @ 13:53:03
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback