Orchidée - mammas favorit =)

Ni som känner mig vet att Orchideé är min FAVORIT blomma!!
Just nu är jag glad ägare till 8st och har precis planterat om dom
som inte blommar i ny jord, så får vi se om dom vill blomma snart!
En del ser man att det är på väg nya grenar med knopp i.
Jätte kul att man lyckas!

Här är mina senaste & dom som blommar just nu


Den här lime färgade köptes nyligen, full med knopp och nya på G.
Har länge velat ha en limefärgad och nu är den här :)
En medel stor blomma.



Den här skönheten är nyast i skaran.
Den fick jag av min kära mormor.Även den full i knopp och nya grenar
på väg.Jätte rolig och fin färg tycker jag! Bladen är lite annorlunda också.




Här är en som jag köpte för 25kr i en blomaffär förra sommaren.
Det var lite vissna blommor i den rea hörnan,
men den här fick liv igen och blommar fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback