Onsdag

Idag ville en mamma i huset INTE vakna..
Så trött,men kom i tid ändå =)
Det var i andra gruppen idag och jag fick en lista med jobb
jag aldrig varit på, aldrig träffat dom eller hittar på adresserna.
Hade dessutom ej jobbat med den personalen.
MEN det gick över förväntan faktiskt!
Dagen fortsatte lite hektisk och oplanerad och hattig mellan
olika grupper,men det går ändå.
Väl hemma känner jag dock att jag är väldigt psykiskt trött!!
Nu har jag hämtat hem tjejerna och maten står i ugnen.
Idag blir det kyckling,bulgur, biarnaise och sallad som står på menyn!



Sötisen igår kväll..



Alicia tittar på Teletubbies och Izabelle är ute på gården o leker
med kompisarna.Jag satte mig ett par minuter här,så skönt!
Trodde jag skulle va ledig imorrn men tji fick jag.
Fast skönt med kvällstur!

-Ska bli gott med mat,
jag är utsvulten med bara frukost o mellis i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback