Ojoj

Nu har jag verkligen lagt av mig..
Inte bloggat på ett par dar, men har haft så fullt
upp och varit oerhört trött.Jobbat massa osv..
Så här är jag idag lördag!
Vi hade en lugn kväll hemma igår i soffan.
Vi kom ju inte hem förrän vid 5 från jobb och dagis,
sen var det bara o ge sig iväg o handla.Så visst var vi trötta.
Barnen var vakna lite extra och såg Talang!

Idag har vi haft det lugnt också, gick länge i pyjamas
och bara va.Det är så skönt!
Just nu är pappa ute o går promenad med hundar och Alicia.
Izabelle är på sitt rum o leker med en kompis o jag hamnade här =)
Snart ska vi iväg på kalas.
Min lillasyster fyller ju år!
Tänkte visa ett sött kort här på henne då hon var yngre men då blir
hon nog arg på mig hihi ;-) Så jag låter bli!
Ikväll är vi bjudna på party ,men jag tror jag ska stanna hemma.

NJUT DAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback