Ledig dag,,eller inte??

Tisdag idag och vi har haft en ledig dag!!
Dagen gick mestadels åt att ta reda på tvätt,och städa ur
barnens kläder som dom växt ur, och städa ibland mina
egna kläder.Det blir ju lätt rörigt av nån anledning ;-)
Sen åkte vi iväg till ridskolan.
Alicia var med och jag var ensam, då förstår ni att
det var fullt upp o hjälpa Izabelle med ponnyn och samtidigt hålla
reda på en envis 2åring som sååå gärna vill titta på ALLA ponnyer
och klappa och, och och....PUH!
Medans hon red så ville damen INTE sitta fint,eller låta mamma
bära,nej nej hon ville ju oxå rida!
Men en halvtimme går fort som tur är och det är inte ofta
jag har henne med..

Sen for vi förbi pappas jobb o sa hej, hundarna motionerade av sig som tokar.
Izabelle lekte med grann pojkarna och ville inte följa med hem.
Så det blev jag och Alic som åkte o handla mat.



Nu är vi hemma,maten står redo och vi väntar bara på pappa och izzo
så ska vi käka.Idag blir det BAKAD POTATIS, som jag har längtat!
Man glömmer lätt att det finns och är SÅ gott!! :-)

 



Roligare är det ju när man dukar med fint porslin!
Kan ju gå en vanlig tisdag med ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback