Igår / idag


Glömde dock att fota tjejerna igår, grrr..
Men slänger in en ute bild på Alic från dagis!


Igår var en super trevlig dag med tjejerna och deras fina barn.
Barnen fikade,såg film,lekte och var ute på gården och lekte.
Sen fick vi i uppdrag o hjälpa sofia att välja tapeter,så det gjorde vi =)
Super kul!
Efteråt gick vi hem till henne och kikade på nya lägenheten,
man blir avis på stoleken!!
Tiden flög iväg och det var dax o gå hem och göra middag.
Det blev lyxmat igår med ytterfilé och potatisgratäng med sallad.
Detta pga att det annars skulle hinna bli dåligt, och jag hade ju tid
så det var lika bra =)

Nu är det fredag och jag försöker ha lite helg feeling,trots att jag ska
jobba hela helgen,men det får gå ändå! Det är ju korta pass ändå :)
Nu har jag just kommit hem efter en hel dag på jobbet och är så trött!
Vi har nog skrattat oss igenom hela dan, det är så kul med humor på jobbet!
Dax o hämta flickorna på dagis nu, sen iväg på äventyr ;-)

NJUT KVÄLLEN!!

Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Får passa på att önska dig en trevlig helg.

Kramar från Camilla

2010-04-23 @ 20:17:47
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback