Hejdå påsken..

Idag har jag jobbat,sen skyndat hem o åkt iväg på
en 3e påskmiddag. Fast idag blev det lite annan mat.
Men lika GOTT! Mormor är SÅÅ duktig att laga mat!


TACK för en trevlig dag mormor!

Alltid kul o träffa släkt o familj,vi hade kul som oftast ;-)
Sen åkte vi hemåt och Izabelle lekte ute med sin vänner.
Jag och Alicia slöade och pappa tvättade bilen =)
Nu sover barnen i renbäddade sängar och jag funderar
på att göra detsamma, fast klockan inte är så mycket.
Känner mig skittrött efter den här påsken, som innehållt
massa jobb och firande till höger o vänster!


Våra girls i lördags, riktiga käringar ;-)

Hoppas ni haft en härlig påsk?
Den går mot sitt slut här ikväll, imorrn är
en vanlig dag igen.
Ha en FAB fortsatt kväll
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback