Fredag den 13e??

Idag har det inte varit nån bra dag..
Den började med att jag försov mig ,sen kom vi in sent
efter morgon jobben,fick fika i 10min innan det var dax o åka
ut igen på luncherna,puh!
Hade verkligen krävande lunch jobb och kom hem
helt slut..


Några av alla fina ägg vi målade =)

Hemma har vi målat ägg med barnen, städat,
badat hundar, ritat påskbrev, och tillagat påskmat tills imorn!

Jag blev på verkligen argt humör då jag fick höra att påskliljorna
vi köpt o satt på morfars grav blivit stulna.
Hur kan man sjunka så lågt??
I ren ilska åkte jag o köpte nya och planterade där.
Såklart han ska få påsk fint,och utan att nån stjäl!!


Nu är det fint och påskigt =)




Mitt huvud snurrar o jag är väldigt yr.
Lite ont i halsen med och fryser..Så typiskt.Har varken tid eller lust o vara sjuk.
Nu har vi ätit pizza och Alicia sover.
Izabelle o jag sitter o tittar på Talang på tvn med massa ljus och chips :)

HA EN UNDERBAR PÅSK ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback