Tjat och tjat

Ikväll har barnen varit omöjliga,suck.
Alicia vägrar sova och Izabelle vägrar lyssna.
Båda var trotsiga och man känner hur tålamodet tog slut.
TUR att pappa kom hem med friska krafter och tog över, läste godnatt saga
och nattade,så jag kunde få en paus och återhämta kraft :-)
Vissa kvällar är värre än andra,oftast går det ju bra men då Alicia studsar upp 30 ggr
och izabelle trostar,då är det inte lätt.

Nu sover iallafall båda sött och jag har hunnit duschat.
Känner mig rätt trött,jag som trodde jag skulle jobba kväll imorn,med
sovmorgon men jag hade tittat fel..
Typiskt.

Förlåt om jag låter negativ ikväll.
Ibland kan man känna sig sån också, bara liite? ;-)

Jag fick iallafall veta en nyhet ikväll som gjorde mig GLAD!
Vad det var berättar jag en annan dag :-)

Hoppas din kväll varit bra?!
KRAM!!

  
'' KAN SJÄLV MAMMA '' :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

jaa du gumman..det är tufft att va mamma ibland.. det kommer många stunder i livet där tålamodet sätts på prov...puss o kram o sovgott med er...och hoppas morgon dagen blir lugn och bra trots att sovmorgonen rök...

2009-09-08 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback