Skön prommis

Efter stan åkte vi hem till mina föräldrar och hälsade på en sväng.
Det blev full rulle med hundar och ungar ;-)
Efteråt gick jag med barnen och hundarna till skogen.
Det är SÅ härligt att gå prommis i skogen på hösten,så fint och så
frisk luft!! Härligt!
Det blev iallafall 2km i solen!





  
Izabelle plockade massa blåbär och lingon,men lingonen tyckte hon inte om.
Alicia provade också smaka men det spottades snabbt ut igen ;-)
Dom var ganska blå om fingrarna efteråt vill jag lova.





Ser ni lilla mig??



 

Lillan varvade sin motion med lite sömn i vagnen.
Där är det mysigt att ligga om man är bebis och liten!

Trötta begav vi oss hemåt för nu var det dax för dinner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback