Sjuk liten gumma


Duktig liten tös som åker bil o sover :-)

Det blev lite mat handling innan vi åkte hemåt, sen åt vi soppa innan barnen skulle hoppa i säng.
Den fick jag i Alicia iallafall.Tur det,så hon får nån mat i den lilla magen.
Det gick rätt bra att natta ikväll men Alic är bra envis.
Hoppas det är övergående.
Tufft nu bara när man är ensam med barnen o vovvarna,puh!
Hon är ju inte sig själv riktig tycker vi, det beror nog på förkylning,tänder och febern hon har.
Det är svårt,men man gör vad man kan för att hon ska må bättre och bli frisk..

Själv fick jag så ont i huvudet/nacken på eftermiddagen och känner mig helt slut i kroppen,
är det nåt skit som går?
Har nyss duschat och ikväll blir det tidig läggning för min del med,det blåser storm ute så jag ser
inte direkt fram emot att ge mig ut med dogsen snart i blött hår, burr!

Imorrn kommer älsklingen hem *HAPPY*
Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

2009-09-23 @ 01:15:45
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest

JAG ÄLSKA DIN BLOGG , DU SÅ JÄKLA BRA!



HÅLL UTKIK FÖR IDAG KOMMER JAG STARTA EN TÄVLING I MIN BLOGG=)



PUSSAR FRÅN SASSABASSA EN GAMMAL BIMBO OCH NU EN UNG MORSA!

2009-09-23 @ 09:19:54
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback