Rainy day

Inatt har vi alla sovit gott.
Var ute med vovvarna kl 4.30,sen somnade vi om till 8.00.
Det är ju ett springande upp o ner för trappen med lillan men så är det ju med småttingar i början.
Hon är iallafall jätte duktig,och matte får lite motion ;-)
Alicia har sovit gott med hjälp av host medicin och alvedon,men väckte oss alla med ett ryck
imorse då hon hällde ut alla legobitar på golvet i vardagsrummet!
Nu har vi legat under filtar o myst till barnprogramm,
sedan har barnen badat och jag
har plockat lite här hemma..
Det är mörkt och regnigt ute och perfekt för innemys.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hejhej på er allihopa. Jag träffade Rosi i Lördags och det var trevligt, jag sade att jag glömde bort era blogg adressen då gav hon mig. Ojoj fin blogg du har.. Vi brukar ej läsa andra blogg utan mest mail och läsa nyheter-. Vi skickade sms förra vecka måndagen du fyllde år.. Vi måste ses snart och grattis till tösen på efterskott. kramar fr oss

2009-09-22 @ 15:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback