Pedikyr för en Diva ;-)

Efter jag hämtat flickorna på dagis åkte vi ut till Immads jobb och hämtade Diva.
Hon hade en tid bokad för att få klorna klippta.
Det var VÄRLDENS regn oväder och jag ångrade att vi gett oss ut.
Hemskare blev det då vi på motsatta filen såg en kraftig bilolycka,och strax därefter kom ambulansen i
full fart och räddningstjänsten.Usch jag rös en bra stund efteråt.
Vi tog gamla vägen hem,jag ville inte köra på motor vägen när man ej såg vägen framför sig
ens pga regnet som öste ner! Otäckt,men barnen hade kul i baksätet ;-)

Diva skötte sig galant och blev så fin.
Hon fick en fin rosa sele, grisknorrar och en trimkniv för hon var så duktig ;-)
Så när tid finns så ska hon grundligt gås igenom för fy vad hon fäller mkt nu!!



Sen var det dax för dinner och diskning hemma,och
Bolibompa för barnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback