Just nu hos oss

Nu har jag kommit hem från jobbet och det var en lugn kväll idag,SKÖNT!
Igår var det verkligen massa att göra och mkt stress,skönt att det varierar!
Alicia var vaken när jag kom och var på riktigt bushumör och ville inte sova.
Men nu tror jag damen stängt sina små ögon och somnat,för nu har det varit
tyst en stund.Man kan ju hoppas ;-) Mammas lilla busfrö♥


Girlsen just nu ♥

Pappa stack ut på 'kill kväll' och jag o vovvarna ligger i soffan,
jag har en envis huvud/nackvärk igen,blir tokig på denna eviga värk!!
Blir tidigt i säng ikväll, imorrn ska vi ju upp tidigt på dop!

Ha en härlig kväll,ta hand om varann!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack!! : -



Måste säga detsamma till dej. Jättefin blogg, och så söta flickor du har! : - )



Min sambo är också ute på killkväll, så de är jag & djuren ikväll. Vi har myspys & jag dricker ett glas rött. : - )



KRAMAA

2009-09-26 @ 22:46:39
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback