Härliga dag

Izabelle,pappa och Alicia har varit hos farmor och farfar i eftermiddag,
Izabelle har tränat på att cykla med upphöjda stödhjul.
Det gick tydligen super, sa en glad pappa i telefonen!
Tyvärr hade han ej med kameran,men vi ska fota nästa gång!


Fin solnedgång ute på landet när jag körde, (finare i verkligheten)
tyvärr ingen höjdar kvalité
då jag tog med mobilen och rutan på bilen var allt annat än ren :-)



Det var en lugn o skön kväll på jobbet! SÅ härligt det är med fint väder!!
Jag har nu landat hemma i soffan och fick kvällsfika serverat då jag
kom innanför dörrn ;-) mums!
Äter gör jag ju där ,men man är ändå lite hungrig när man kommer hem.
Barnen sover sött i sängarna..
Alicia var nog trött efter nattens vaka :-)

Det blir tidigt ikväll,
jag är SÅ trött efter sömnlösa natten och denna dag,
imorrn är det jobb heldag,puh!
SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: mamma

SOV GOTT MINA ÄLSKLINGAR....

2009-09-11 @ 04:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback