Egen tid

Nu sover barnen nyuschade, och jag har nyss duschat oxå och ramlat ner i soffan.
Ute öser regnet ner och man kan ju hoppas det ger sig tills imorrn bitti ...
Inte kul o cykla på morgonen till jobbet i spöregn.

Imorrn är det fredag och en ledig helg står framför dörrn -Härligt!!

Nu ska jag snart hoppa i säng.Det är ju bara SÅ SVÅRT att komma i säng
i tid, och då väckar klockan ringer känner man sin brist på sömn.
Men det är extra skönt med renbäddad säng :-)

Sov sött!

Måste visa..

Söta ljusstakar som jag fyndat billigt.
Visst är dom fina?

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

ja du får gå dit.. egenligen får inte tolk följa med. men tolk sitter en bit från mej. pga hon måste kunna se typ de folk runt min områden. inte blanda med tolks aura osv.. men vi kan gå tillsammans dit och t.e.x jag vänta i bilen medan du gå in och sen byt vi.. jag fundera fråga marita om hon vill tolka mej. så får hon oxå upplevat .pga vi alla är ju samma släkt.. puss

2009-09-04 @ 11:27:21
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback