Bak

Ojoj nu har vi bakat färdigt.
Det blev jag och Alicia,Izabelle var hos en kompis.
Vi gjorde kladdmuffins och kanelbullar :-)

 


Alicia mumsade på visparna efter smeten och det var så gott.


Såhär kan man se ut EFTER man festat loss på smet :-)



Efter hon slickat färdigt så blev det ett obevakat ögonblick och
jag höll på o hälla i smeten i formarna,då hör jag ett host och
vänder mig om och får se att Alicia stoppat in en hel sked med
kakao pulver i munnen!!! Blää sa hon,,haha,ja gud vad gör man?
jag fick tag i vatten så hon kunde skölja ner med..
Men hon var inte intresserad mer av det som stog där ;-)

Mitt i bull jäsningen gjorde jag ordning middagen,
så vi kunde äta och sätta oss och fika efteråt.
Vi mös och mumsade kanelbullar efter maten..
-Gott!


Kommentarer
Postat av: Rosi

härlig unge alicia med chocklad smet hela mun, kind.. puss på ungar..

2009-09-10 @ 08:12:11
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback