Äntligen fredag!

Nu är det HELG!!
Jag har handlat mat med mormor och
vi åt en GOD lunch ihop innan jag körde hem henne..

Bakad potatis såklart,vår specialitet :-)

Sen var det dax att hämta flickorna på dagis, och köra vidare o hämta Albin som ska vara här idag!
Izabelle har gått på dagiset förut som han går på och fröknarna kände igen henne och blev SÅ glada att vi kom :-)
Albin med vill jag lova!!
Full barndisco musik hela vägen hem och dom sjöng med o hade kul!

  
Sötnosarna har playtime :-)

Nu håller jag på med maten och barnen leker.
Ser ut som en bomb dragit förbi i deras rum,men vad gör det när dom har så kul?

HAPPY FREDAG ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

så mysig barnen har det nu.. saknar alla 3.. hoppas jag får träffa alla barnen. men inte nu. pga jag är sjuk. suck.. kram kram puss

2009-09-04 @ 18:10:50
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: mamma

du är toppen.. kul att du orkar med att dom får leka med varandra, det blir ju tyvärr inte så offta., tack gumman ,ha en toppen helg..puss o kram..

2009-09-04 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback