Vilken dag!!!

Imorse började mitt 12 timmars pass..
Det var dock skönt med en timmes extra sömn,
eftersom Alicia inte somnade förrän kvart i 12 igår!!
Efter en snabb dusch åkte jag iväg,i regn rusk,usch.
Dagen gick snabbt och bra men kvällen var värre.
Jag skulle dela mig på två olika grupper och fick en
lista med 6 jobb på helt främmande gator.
Så en lapp med adresser och vad jag skulle göra hos
dem var allt jag fick.INTE lätt o hitta och det var mörkt och
regnet öste ner.SUCK.
Det var en utmaning vill jag lova och jag fick fråga mig fram
,fick vända och krångla.Inte populärt :(
Sen visste man ju inte vad som 'väntade' när man plingade
på dörren.Hur är personen där inne??
Jag kände också hur jag var stressad eftersom jag hade viss tid på
mig innan jag skulle iväg och göra jobb hos min grupp.
Klockan i bilen var ej omställd så med andan i halsen
sprang ja in hemma och åt innan det var dax o åka iväg.
Glad blev jag ju dock när jag insåg att jag hade lite tid på mig.
Det är ju mysigt o kunna äta med familjen trots att man jobbar!

Sedan var det full rulle i min grupp.
Vi fick ett plötsligt dödsfall
vilket gjorde allt rörigt och vi alla var i chock.
Vi fick ändra om alla jobb och listor,det tog tid och vi funkade inte
riktigt som vi skulle.Mörker och regn gör inte saken
lättare,fy för o köra ute på landet i detta rusk!
Jag tror alla var lite skärrade.Allra minst dom
som var med när det hände.Men så är livet och vi får vara tacksamma
för varje dag vi får!

Nu är jag iallafall hemma,trött,blöt och helt slut.
Helgen är slut och imorgon väntar ny vecka.
Skönt att jobba kväll så jag får lite sovmorgon!
Hoppas er dag varit bättre?

Nu väntar sängen. -Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

DU SKA VETA GUMMAN...----OHH VAD STOLT JAG ÄR ÖVER DEJ... SÅ JÄTTE DUKTIG DU ÄR , OCH KÄMPAR O KÄMPAR I DETTA TUNGA JOBB. TROTS ATT DU HAR ONT JÄMT OCH SMÅBARNS FÖRÄLDER.. MÅNGA MÅNGA PUSSAR O KRAMAR..,,

2009-10-26 @ 11:16:24
Postat av: Camilla

Tack mamma <3

2009-10-26 @ 14:13:28
URL: http://alizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback