Torsdag morgon.

Igår blev en lugn kväll framför tvn.
Oskyldigt dömd är ju bara SÅ bra ;-)
Jag började ta itu med tvätt,disk o mat när jag kom hem efter jobbet
men orkade inte göra klart,
så de finns lite tvätt kvar o vika,men vad gör det?
Magen värker och är elak,måste gå och fixa de här!
Frågan är bara NÄR??

Jag fick sovmorgon imorse och pappa tog barn o hundar.Så underbart!
Spec när man inte mår helt bra.
Solen skiner iallafall och barnen har precis gått
till dagis.Jag ska jobba några timmar på eftermiddagen bara,
sen är det middag och föräldramöte,
den här gången på Izabelles dagis.

Nu ska jag o vovvarna åka hem till mina föräldrar och lukta på
'nykläckta' små valpar!!
GRATTIS Amber som blivit mamma <3.

HAPPY TORSDAG ALLA.

Kommentarer
Postat av: maria

Har hon fått valpar nu, va roligt... grattis! lukta från mej med... <3

2009-10-15 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback