Today



Idag har jag lämnat barnen på dagis och åkte upp på stan lite
innan jobbet..
Jag hade en lunch date med Ida :-)
Vi åt god sallad och gick runt lite i affärer..
MKT fint finns!
Till slut var klockan så mycket så det var dax att röra sig
hemåt och mot jobbet.
Jag har nu slutat och det har gått så bra.
Lugnt och skönt ikväll och nu är jag hemma i soffan.
Det känns verkligen av att man ställt om klockan en timme,
man är tröttare och det blir så mörkt så fort nu!
Jag gillar inte detta mörker,men är man inne med
tända ljus så är det ju okej ;-)

Njut kvällen
KRAM

Kommentarer
Postat av: Rosi

den foto är finast jag har sett på länge.. saknar er.. hoppas vi ses snart..

2009-10-29 @ 22:05:45
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback