Söndag

Söndag idag och jag har just kommit hem från jobbet.
Idag hade jag sån tur att jag kunde komma hem tidigare.
Verkligen LYX då familjen är hemma och vi kan göra nåt tillsammans :-)


Det var en lugn dag på jobbet med super skönt väder ute!
Det är så härligt o åka på landet en kall söndags morgon,
alla sover och det ryker ur en o annan skorsten.
Frosten ligger på och glittrar såå fint när morgon solen ligger på.
Man andas in frisk och härlig luft,så underbart!
Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät och vilar ett par minuter.
Det känns att man sovit dåligt några nätter och skulle behöva ta igen lite sömn.
Men det är svårt med småbarn som drömmer,,hostar och är vakna till o från.
Det går väl över och nu är jag ledig ett par dar!!

Önskar dig en FAB dag! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Rosi

tackar.. ja jag vill ha bara några få text.. inte mera.. jag söker efter text som passar till vinställ som jag har den bakom öppetspis ( nära matbord ).. ja jag köpt den affär som heter Dimode.. där finns kanske 3-4 olika text. vet inte om dom ska beställa mera in.. jag har inte sett den förut.. kanske den var ny ???.. puss kram

2009-10-18 @ 22:19:30
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback