Slutkörd mamma


Mammas finaste tjej förra helgen

Fredag kväll nu o jag har inte haft tid o blogga på hela dagen.
Dagen har bestått av städ i flera timmar här hemma och sedan stress för
att hinna duscha och gå till jobbet.
Det blev iallafall fint och rent här hemma.
Känns så bra o gå till jobbet och veta att det är rent och luktar gott
här då resten av familjen kommer hem.Jag har ändrat lite i barnens
rum,dom har fått byta hyllor med varann,och det blev SÅ bra :-)

Kvällen på jobbet var maffig och
milt sagt stressig.
Så olustigt också att vara ute o köra på landet när det är kolsvart ute.
Det är mkt djur i rörelse och jag är så rädd att krocka med vilt.
Det gäller o ha ögonen öppna.
Man spänner nog sig lite extra då.

Nu är jag precis hemkommen och har laddat
med alvedon,zon och hoppat i säng.
Kroppen värker och jag känner mig helt slut.
Tanken om att jag ska jobba hel dag imorrn och
delat skift på söndag får mig att må värre,blä.
Men det är bara att gilla läget..
Sömn kanske får mig att må bättre imorgon..
Just nu är jag bara SÅ trött!
Tyvärr blir det bara 6 timmar sömn..

Izabelle sover hos farmor inatt och Alicia sover hemma.
Saknar mina små,men får ju se dom imorrn em efter jobbet.

Hoppas du haft en bra dag?
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: mamma

KÖR FÖRSIKTIGT.. OCH TA DET LUGNT.. VET JU HUR JOBBIGT DET ÄR ATT KÖRA NÄR DET ÄR MÖRKT OCH MYCKET DJUR I FARTEN... JAG HOPPAS DIN HELG BLIR LUGN,,OCH ATT DU INTE JOBBAR IHJÄL DEJ... OCH ATT VI KANSKE SES EFTER VÅR JOBB HELG..KRAM O PUSS..

2009-10-10 @ 01:52:04
Postat av: Moster Rosi

fy sjutton. förstår det är jobbig att kör i kolsvart på vägen. spänd hela kroppen.. stackars dej.. ta lugnt.. massor krammm puss.. izbelle har så fin jacka och hela hon. puss

2009-10-10 @ 07:38:52
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback