Skön kväll!

Jag hade planerat att måla lite på eftermiddagen men
efter hund promenad och en massa tvätt och middag
hann jag inte med riktigt..
Så det får vi ta en annan dag.
Izabelle lekte hos en kompis och vi grejade här hemma.
Skönt o bara greja lite i lugn och ro också..


Nu går ROSA BANDET GALAN här på tvn och
barnen sover sött i sina sängar.
Det är så skönt att Alicias nattning går fort
och smidigt (törs man säga det) nu för tiden.
Toppen!

Nu ska jag fortsätta äta dajm och
 titta vidare på galan och se om
dom får in sina 50 miljoner dom strävar efter.
Hoppas!
Det är så sorgligt när man hör allas historier om
hur dom haft det,och hur drabbade vissa är.
Väldigt hemskt och orättvist!
Vi är så lyckligt lottade,
GLÖM ALDRIG DET!

Njut kvällen
KRAM


Kommentarer
Postat av: Moster Rosi

nu är jag nyfiken.. vad ska du måla ?? möbler eller??? kramkrampuss

2009-10-29 @ 22:04:41
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Addie

Härlig blogg. Ha en trevlig helg! /Addie

2009-10-30 @ 14:07:28
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback