Regnrusk & råkallt väder..

Hemma nu från ett BLÖTT väder och jag var helt dyngsur.
Men efter ett hett bad ligger jag
nu i soffan med morgonrock ,ljus och filt,
med vovvarna busandes brevid och ett glas julmust och choklad :-)
Då är allt såå skönt!!
Nu är denna 'häst'vecka över och jag känner mig NÖJD!

Barnen sover, Alicia har haft det jobbigt i natt,hon hostar och kan inte sova stackarn.
Vilket resulterade i att hon var väldigt trött under dagen,men kunde iallafall inte
somna. Hon har svårt nu med sin hosta och tänder,pluttan.
Dom har iallafall varit ute och lekt 1½ timme i lekparken,
sedan har dom mest varit hemma medans jag jobbat.
Skönt med lite hemma dagar i lugn o ro också.

NATTI NATTI..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback