Oktober!!

1a oktober idag,redan!!
Snart är det jul kände jag igår,vi spelade lite julmusik på jobbet och man
minns genast den där härliga känslan av lycka då julhelgen är.
Alla är glada och lyckliga,
förhoppningsvis vit fin snö som ligger som ett täcke på marken
och det är fullt upp med lucia, pepparkaks bak,pynta granen osv..
*Drömmer mig bort*...

Tillbaks till verkligheten,,
Jag har nyss städat här hemma och ska snart iväg en sväng innan det är
dags att åka till jobbet..
Nu är morfars syster Birgith här och hälsar på,
så vi ska bestämma en dag då vi ska träffas! Hon är verkligen härlig!
Ute är det kallt och regnväder idag ,
och barnen och jag tog fram alla mössor,vantar,vindbyxor och sorterade upp.
Dom fick prova vilka de kunde ha och vi gjorde ordning en korg med sånt som passar.
Så idag till dagis blev det varmare barn som gick..
Fröknarna gav oss fina ord att vi alltid håller våra barn så bra klädda oavsett väder,
det var kul att höra :-)

Njut av den här dagen, den kommer ej åter!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback