Kylan kommer sakta men säkert...


Sötnosen Elsa..

Idag blev det dagis och sen hem och greja.
Tiden bara flög iväg och så var det dax att jobba.
Det gick lugnt och bra och nu är jag hemma.
Men vad KALLT det är! Burr.
Nu är vi tjej ligan själva hemma då pappa åkt
en sväng till Tyskland igen.
Fast han kommer imorn så det känns skönt.
Farmor var här ikväll hos barnen
så det går ju bra.
Nu sover sessorna och jag
funderar på o göra ett litet sista ryck här..
Så kan vi koncentrera oss på helgmyset bara!
Jag håller på och målar och det blir så fint,
men jag svätter ner lite här o där ;-)
Kul med lite förändringar!

Sen avslutar jag med lite tv program som jag missat
och ser på datorn.Perfekt o kunna se dom där!
Gärna i sängen med nåt gott hoho... ;-)

Ha en skön kväll
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: mamma

GOD NATT MIN KÄRA DUKTIGA FLICKA.... PUSS O KRAM

2009-10-30 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback