Kalas

Då var det dax för barnkalas, och vi mötte upp alla o gick upp
till prinsessrummet.Där fick Izabelle öppna sina paket, och barne fick
kyckling nuggets och pommes :)
Det var väldigt mysigt och Izabelle var så GLAD!

 
Många fina presenter blev det, TACK!




Lilla kusin Filip var oxå med.

Sedan gick barnen ner och lekte bland alla klätterställningar och rutchkanor.
Dom höll ihop fint och var så glada allihop!
Jag och Emma fick också klättra upp i de högsta ställningarna,
efter Alicia som försvann,så gissa om man var öm efteråt.
Ett under att jag ens kom emellan där ;-)



Albin & Izabelle..


Puss på dig min fina kusin ;-)

  
Alicia med moster Emma...I studs mattorna,hej hopp!!

Så fick barnen göra sin egen mjukglass.
Det var både svårt och roligt tror jag!!



  


Det var gott med glass efter massa lek, så till och med vi vuxna köpte
oss god mjukglass.

Efter ett toppen kalas var det dax att åka hemåt,
alla var trötta o lär sova gott i natt.


Kommentarer
Postat av: mamma , mormor.

FÖRSTÅR ATT DENNA DAG VAR NÅGOT STORT FÖR VÅR " STORA" PRINSESSA... VILKET HÄRLIGT KALAS!! OCH TACK SÅ JÄTTE MYCKET . FRÅN LILLE ALBIN SOM VAR HELT SLUT OCH ORKADE INTE TACKA SJÄLV..PUSS O KRAM TILL ER.....

2009-10-05 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback